tirsdag 6. april 2010


3 kommentarer:

  1. Oi mette. har du kommet så langt på veien allerede. lagt ut bilder alt, det må jeg si. flinke jenta.
    gleder meg til å chatte med deg. Merker godt at du er borte. vært litt ensomt her de siste dagene... snufs..
    hope all is good.
    p.s; Kari bestod bronsjemerket. superstolt matmor.
    mange klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Å Kari er så flink!!! Supermamma vettu;) Gi henne en klapp fra meg. Nå er det natta igjen hjemme,men på fredag har jeg fri. da kan vi chatte masse om det passer for deg? Gleder meg til det:0

    SvarSlett
  3. Kjempe at du har opprettet blogg:o) Da har jeg endelig en blogg jeg kan følge med. Håper du kommer med masse oppdateringer, slik at tiden du er borte ikke blir så lang. Ta vare på deg selv. Veldig glad i deg!!!!
    Big hugs Monica ;)

    SvarSlett