onsdag 14. april 2010

!

I dag ble vi kjent med noen amerikanere som bor på hostallet, vi satt ute, drakk rødvin og øl og spilte gitar.) La vida era buena..

Vi spilte norske sanger som de likte:) Takk til Halvtan Sivertsen:)

Ellers så har jeg blitt mye bedre, var borte fra praksis i går, men klarte meg i dag. Nå har Anne fra HIO kommet på besøk. Hun tok oss med ut i går, og vi fikk sett litt mer av byen på kveldstid. Det er faktisk et "yrende" uteliv her og mange flotte utesteder..Men vi har vært litt redde for å gå ut pga vi har hørt at det er mye kriminalitet.. Men det er visst noen plasser vi kan gå ut så lenge vi tar taxi hjem igjen.. Til helgen skal vi ut!! Gleder meg!

I morgen skal jeg stå opp tildlig og velge turnusplass, Martin hjelper meg.. Utrolig spennende at om kun få timer blir det avgjort hvor jeg skal bo det neste året..

buenas noche..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar